Gutta i blå-røykens årsberetning for 2014

Vi startet året med årets første klubbmøte 23. januar med lysbildefremvisning av Mcer. Nils var her foredragsholder, deretter planlegging for året.

20. februar ble det holdt garasjemøte hos Sigurd, der det ble både kaffe, kaker og tid til en liten prat om småtekniske motorspørsmål.

24. april ble det også et garasjemøte, da hos Pelle ( Per Olav ). Her ble det oppvarting, samt mange verdensproblemer løst på kort tid. Olje ble tildelt de som ønsket det. Det var også forbredelser for den store 1. mai turen.

1. mai turen til Søsterkirkene ble en flott dag der mange deltok. Turen gikk forholdsvis greit, borsett fra en punktering og at den dere kjenner ble så glad i søsterkirkene at han valgte og stå der oppe alene og nyte stillheten, og deretter bli hentet. Turen hjemmover gikk vel forhåpenlig greit, etter som jeg har forstått.

7. juni tok noen av oss turen over til Skreia der det var en samling av ca 60 – 70 totaktere som hadde cruserunde i sentrum. Her ble det avholdt limbokjøring, dragrace og masse andre hyggelige attraksjoner. Anbefales !

30. august ble det holdt moped- og tråsykkelmarked på stasjonen.

13. september, Samferdselsdagen, deltok noen av oss på den stor utstillingen i anledning Ringerike kommunes 50-års jubileum 1964 til 2014.

28. september hadde vi Hjulebordstur til Aklangen, dette ble en flottandes tur med bål, grilling og hygge. Det ble avholdt noen aktiviteter som motorkasting og dragrace på 4.2 meter, her kom virkelig konkurranseinstinktet frem i de fleste, så her gikk det på bakhjula med påfølgende kløtsjskifte etter turen.

28. november hadde vi  årets årsmøte der det ble avholdt et raskt møte, med påfølgende rakafisk/spekemat og et flott utloddning av flotte premier som var tatt med av de enkelte deltagerne. Jeg regner med at det gikk inn i de sene nattetimene og at alle kom seg vel hjem..

Mvh.
Odd Arne
President.

30. august ble det holdt moped- og tråsykkelmarked på stasjonen.

Mvh.
Odd Arne